2012. február 7., kedd

akárhogyan lesz, kész a leltár

szóval próbáltam összesíteni, (most, hogy újra  a nyakam körül érzem az egyetemi hurok szorítását) , mivel is töltöttem ezt a boldogságos kéthetet a vizsgáim óta (mármint azon kívül, hogy a kint tomboló tajga miatt nemhogy az ajtót, de az ablakokat sem szívesen közelítettem meg). a nagy terveimből, hogy majd mindent elolvasok (mármint minden olyat amit még eddig nem olvastam és cikinek tartom, hogy még nem, magamat pedig ezáltal intellektuális zérónak) végül az lett, hogy elolvastam 2 linn ullmann könyvet (stella zuhan és mielőtt elalszol), mindkettő tetszett és jól is estek a hülye tankönyvek után. valami nagyonédi pöttyös könyvet (2 óra alatt) amit a húgom polcán találtam, egy feldmárt (amit most olvastam 10edjére), a szjg első 2 kötetét (infantilis vagyok mostmár biztos, viszont baromi jól szórakoztam), egy fél kukockijt (ulickaja), egy fél boldizsárildi- féle meseterápiát, valamint egy fél s.f.- féle mérgező szülőket. érdekes módon az evészavaros irodalom nincs a listában. khm.jah! és gondolom a muffinkönyv is számít amit cs.től kaptam könyörögtem ki (de viszont már 2 receptet ki is próbáltam- nincs mese, az isten is cukrásznak teremtett szerintem). ami a filmeket illeti, láttam 2szer az életrevalókat (de ezt valószínűleg még 112szer fogom látni a jövőben), a könnyed erkölcsöket (ismételten j.vel), a csodálatos júliát (újra) és a rekviem egy álomért rémálmot, ami miatt hősnek érzem magam, és azt kívánom bár maradtam volna a zenéje okozta gyönyörnél és jareden meg élvezkednék más alkotásokban mint pl. mr. nobody. jah és a sherlock 2. részét is láttuk cs.vel moziban (pontosan felejthető). most meg mindjárt kezdődik vmi helyes kis francia vígjáték az m1en, amire évek óta fenem a fogam. ha mindez nem lenne elég, letudtam két orvosi kivizsgálást, aminek már nagyon itt volt az ideje, plusz rádöbbentem, hogy a sárkány éve van, ergo az enyém (!!).
[ezt találtam a neten a sárkányokról:

Jókora adag önbizalommal megáldott, a szerencse jegyében született a sárkány. Elképesztő energiával rendelkezik, képes kitartóan bármikor, bármeddig dolgozni, küzdeni a céljaiért. Akaraterejének, sikervágyának köszönhetően gyakran jut el karrierjének a csúcsára. Vezetésre, irányításra teremtett egyéniség. Érvényesülni, csillogni, kézben tartani. Ez a három jelző a sárkány életeleme. Igen nagylelkű és a szeretett lényeihez igen hűséges és ragaszkodó. Szövetségben nagyon jó partner, hiszen utolsó erejéig képes bármiért is harcolni. 

Negatív tulajdonságok: Sikervágyából adódóan nem szeret várni. A késedelem az egyik legnagyobb ellensége. Türelmetlensége mellett, néha tapintatlanság és udvariatlanság is társul. A pénzhez nincs túl sok érzéke, mivel könnyen kifolyik a markából, bár ennek ellenére ugyanolyan könnyen képes pótolni azt. 

Pozitív tulajdonságok: Spontán - szinte soha nem fogy ki a képtelen, ugyanakkor nagyszerű ötletekből. Igazi jó főnök, aki sodró lendülettel húzza maga után a többieket. Hivatásában odaadó, lojális, ám ha nem találta meg azt ami motiválja, könnyen lép egyik helyről a másikra. Különcsége inkább szerethetővé, mint kiközösítetté teszi. 

A sárkány nő: 
Feminista, kozmopolita típus, aki rendkívül szeszélyes, szenvedélyes és büszke. A sárkány nő a szerelemben megszerzi, amit akar, bármi áron.. Nem tűri a korlátokat, szabadságra és érvényesülésre vágyik. Ha megtalálja a neki megfelelő, alkalmazkodó, de kemény kezű, harcos partnerét, tökéletesen boldoggá tudja tenni.


inkább nem kommentálnám, csak még annyit, hogy:

Sárkány-Patkány: Rokonszenves pár. A melegszívű, a szerelemben simulékony Patkány megfelel a Sárkány izlésének. Ha az első szenvedély a Sárkánynál már múlóban van, a Patkány érti, miként szítsa újra fel a lángot. Cserébe a Sárkány szellemi téren nyújt változatosságot, és erre a tudásszomjas Patkánynak szüksége is van.


ehm-ehm.

2 megjegyzés:

  1. juj, a filmet majd meséld, hogy jó-e, mert én lemaradtam róla csúnyán. a sárkány-izéket meg nyugodtan el is hiheted magadról, mert a spontaneitás kivételével mind igaz rád. főleg a jók. :)) a nyuszikról mit ír a fáma, én az vagyok, ugye?
    ja és nekem is süss máffint. hitvesi jogon követelem. úgyse döntöttünk még a szerepek dolgában.

    VálaszTörlés
  2. film uncsi,
    a hitvesi jogod ugyan nem a muffin, hanem a lakás kitakarítása hetiszinten, (azért majd meggondolom...)
    szerintem a negatív mégjobban:) (főleg az adjuramderögvest mentalitás)
    nyuszit mindjárt megkapod emailben:)

    VálaszTörlés